2 Aralık 2014 Salı

Litomerice - Çek Cumhuriyeti

Litomerice , Terezin e 8 km mesafede şirin bir kasaba. 10.yy. da kurulmuş ve Çek Cumhuriyeti'nin en eski kasabalarından biriymiş.
imkanınız varsa uğrayın derim. şirin, sevimli, sakin, kafa dinleme için ideal bir kasaba :)


 burası peace square diye geçen meydan






Plague Column
veba anıtı
1680-81 yılında 400 kişinin vebadan ölümünü simgeliyormuş.



   U Kalicha Tower
 Gözlem kulesiymiş. kupa-kadeh-taç şekline benzetilmiş.



Old Town Hall





                                                         burası neresiydi hatırlamıyorum :)))







Kostel Zvěstování Panny Marie



 kostel Všech svatých










klášter minoritů/dominikánů s kostelem sv. Jakuba

bu fotoğrafı netten aldım. burayı çekmemiştim ben. içeriye giren iki bayan vardı. onları izlemiştim. zile basıp giriyorlar. halılar vardı yerde. ibadetlerinin şeklini göremedik tabii. sadece girişlerini izledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder