20 Nisan 2014 Pazar

Akçaabat - Akçaabat SARAY Restaurant

Akçaabat SARAY Restaurant

http://www.saraykoftebalik.com/ web adresi...çok uzun uzun yazmak isterim aslında..o kadar memnun kaldıkkii..giderken gittiğimiz bu yere dönüşte de plan yaptık tekrar uğradık..parasını hak eden...aldıkları zaten uçuk bi rakam değil..bi de süper hizmet..her yer tertemiz..çok güzel abdest alınabiliyor..namaz kılınabiliyor..bu da çok önemli benim için..çok çok takdir ettik..çocuk oyun alanını dönüşte uğradığımızda öğrendik..sadece haftasonu mu bi gözetmen var bilmiyorum ama..ilgilenen aklı başında(çoluk-çocuk değil..bildiğimiz eğitmen edasıyla ilgilenen bir hanım vardı) biri...oğlumuz başta uslu bi bebek imajıyla oynadı..tam açılma aşamasında biz ayrıldık mekandan...eşim kıyamıyor hatta ben kreşe gönderemem falan diyor..bizim afacan böyle farklı ortamlarda çekiniyor canavar çocukları görünce...yoksa genelde sıkıntısı yok..kreş biraz zorlu bi durum..bunun dışında yemeklere dönersekkk..masaya bulgur pilavı-ezme gibi bir şey..epey acı..öyle böyle değil..kaygana geldi (müssesenin ikramı bunlar)..ikinci gidişimizde yoğundu haftasonu..kaygana yoktu:)) balık sac kavurma yedim..eşim ilkinde ızgara köfte..akçaabat köfte pardon:)) akçaabat köfte yıllardır annemin yaptığı köfte..değişik bi şey diye düşündüm ama benim için anne köftesi:)) o...çok güzeldi sac kavurma..ikinci gidişimizde de aynısından yedim..eşim de benim devamlı anlatmam sonucu ...o da balık sac kavurma yedi..yemek sonrası laz böreği(baklava) meyve(karpuz) ve çayyyy...bunlar müessesenin ikramı..hatta talı ilk gidşimizde 2 dilim geldi..dönüşte uğradığımızda oğlumuzu da dahil etmişler..3 dilim geldi..:)) çok şeker bi düşünce..teşekkür ederiz... çok çok tavsiye edeceğim bir yer..gidenler bizim yaşadığımız mutluluğu yaşasın isterim..doğu karadeniz gezimizde bizi mutlu eden ilk 3 şey arasında burası var...çalışanlara-işletme sahibine takdirler-teşekkürler...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder