20 Nisan 2014 Pazar

Rize Ayder Yaylası - Kuşpuni Dağ Evi

Kuşpuni Dağ evi rize ayder yaylası

doğu karadeniz turu 3.-4.-gün Rize ayder kuşpuni dağ evinde kaldık..odamızın resimleri yer alıyor..temizdi..dağ evi havası-tadı almak isteyenler için güzel...yalnız içkili imiş..biz bilmiyorduk...bizi çok etkileyen bir durum yoktu çok şükür ama yine de tercih etmeyiz bir dahaki gidişimizde..bir diğer tercih etmeme sebebi ise aldıkları para karşılığnda müesseseye bakım yapılmıyor...uzungöl inankardeşlerde kaldıktan sonra bunu çok çok net anladık ve tespit etmiş olduk sorunun ne olduğunu...salmış vaziyette kuşpuni..sıcak su sabah ve öğlen saatlerinde sorunlu...gece üşüyenler oluyor genellikle..sebebi tasarruflu davranmaya çalışmalarından tabiiki..kahvaltı daha farklı olabilir..yani zaten kişi sayısı belli..dağ evi ortamı..daha sıcak samimi olmalı..yani yöreye özgü bi şeyler...olabilirdi bence...ayrıca o.m. nedeniyle çay demlendiği akşam saatlerinde biz odaya çıkıyorduk..o sebeple çay içemiyorduk tam demlendiği an..içtiğimiz sallama çayın parasını bize çıkışta ödettiler...ılık su ile içtiğimiz bir çaydı...bari düzgün bi şey olsaydı içim yanmazdı...yani misafirleri gibi kesinlikle görmeme aşamasındalar artık tamamen müşteri gibi mantıkları bence..çünkü çocuk nedeniyle çay vakti odamıza çıktık..su kaç para-çay kaç para..zaten alıyorsun oda parasını..sorunlu bi tip de değiliz..ikramları olsa ne olurdu...bu konuda ikramımız olacak demiyorlar kural yok ama dağ başı..bi etkinlik yok..insan çay içip-kahve içip manzara seyrediyor..yani ortam bu..mevzu bu..mesela bolu sünnet gölünde sınırsız çay-nescafe..her daim var..hem kuşpuni de belli saatte çay demleniyor (akşam vakti) onda da gönlü genişdavranış göremedim maalesef...ayrıca 5 numaralı odada kaldık..tam merdivenin yanı başında..inen çıkan konuşan pat küt..hiç tavsiye etmiyorum o odayı..bilginiz olsun..biz o.m. rahatsızlık verir mi alt kata üst kata yan odaya derken..kapı önünde ne patırtılar oluyordu...o.m. de uykucu idi..çok şükür sorunsuz oldu kuşpuni konaklamamız..çalışanlarla bi sorun vs. olmadı..sevdiler o.m.yi ama dediğim gibi bence biraz gözden geçirmeleri lazım kuşpuni eski yazıları-yorumları okuduğum kadarıyla şu an körelmiş durumda..kendim bir daha gitmeyi düşünmediğim için yukarıdaki sebeplerden ötürü ..tavsiye etmiyorum diye etiketledim yazıyı..bilginize:)) ayrıca bence oda oda fiyatlandırma olmalı..belirtilmeli 120*140*150-160 falan diye..standart fiyat ama odaların cephesi konumu büyüklüğü bence adil olmayan bi fiyatlandırma ile şu an hizmet sunuluyor..bunları yüzlerine de söylemeyi isterdim çıkış işlemi yaparken ama..maalesef o imkanım olmadı..umarım okurlar..bi faydam dokunmuş olur tecrübe sahibi biri olarak..ayrıca yazıyı okuyanların bir de uzungöl inankardeşler otel le ilgili yazımı da okumalarını öneririm nacizane..ayder*uzungöl kıyaslamasını da..işletme anlayışını da orada fark edeceksiniz bence..
aşağıdaki fotolarda pratik taşıma sistemleri var:)) yayladaki motellere-otellere eşyalar araçlar yanaşamadığı için bu şekilde teleferik sistemi ile taşınıyor...kuşpuni de yok bu sistem o çok yukarıda ya da aşağıda değil..böyle bi sisteme gerek yok o nedenle..mesafe yakın..