20 Nisan 2014 Pazar

Harşena Dağı-Kızlar Sarayı-Kral Kaya mezarları

Harşena Dağı-Kızlar Sarayı-Kral Kaya mezarları

o kadar zordu ki çıkmak topuklu ayakkabı ile etek ile bebek ile çocuk ile çıkanları gördükçe uygun ayakkabı ve kıyafetlerle zar zor çıkan ben de mi sorun var diye düşündüm..ama sorun bende değildi..kaygan kayalar-taşlar zorladı beni..önce ben sonra eşim çıktı..o.m. ye dönüşümlü baktık..o kadar yoğun bir yükseklik korkusu yaşadım ki..hayatımda hiç böyle bir yoğun yükseklik korkusu yaşamamıştım..bir an emeğime acımasam..kendimi güçlü hissetmesem..tam çıkmış sayılacakken geri dönecektim...o derece yanii...merdivene oturdum dinlenip bi sakince son basamağı çıkayım dedim..tutunacak bi yer falan yok..tehlikeli yerler..Allah koruyor çok şükür... linkler ekledim..oradan bilgileri okuyabilirsiniz...yorucu bi aktivite mezarlara çıkmak ....bilginiz olsun:))
http://www.amasyagezi.com/Amasya_kral_kaya_mezari.htm http://www.amasyagezi.com/Amasya_harsena_kalesi.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder