20 Nisan 2014 Pazar

Uzungöl - Uzungöl İnan Kardeşler Otel

Uzungöl İnan Kardeşler otel

http://www.inankardeslerotel.com/tr.html öncelikle web adreslerini yazayım..ardından belirteyim dursun ali inan işletiyor..bir tane daha var orada inan kardeşler..onunla karışmasın diye yazıyorum bu notu da..gezimizde bize mutluluk-huzur-rahatlık veren...müşteri memnuniyeti sağlayan güzel bir müessese..temiz-tertemiz hatta...yatak-çarşaf-yastık..banyo-saymayayım daha da..her yer çok temizdi...cidden aldıkları parayı müesseseye harcamışlar..eşyalar o kadar hoştuki..ortamla uyumlu..karyolaya dikkat edin..bu kadar ince düşünülmüş olması çok hoş
...ayrıca uzungöl bizi çok büyülemedi ama inankardeşler bizi büyüledi.gidersek bir daha bunda inankardeşlerin çok fazla payı olacak...kahvaltı da çok güzel...kuşpuni dağ evi ile 10 tl fark var konaklama ücretinde .burası 10 lira fazla..ama oradan sonra buraya gelip kalınca aradaki fark 100 tl falan gibi hissettik...kaliteli hizmet uygun fiyat bence..
çalışanları da güleryüzlü-ilgili..kuşpuni küçücüktü ama ben burada daha çok evimde gibi samimi-güvenilir bir ortamda hissettim kendimi...odaların çok küçük olmayan balkonları var.. o da çok hoş...masası ve sandalyeleri ile..dediğim gibi müessese müşteri dolandırma amacıyla değil müşteri kazanma mantığını çok net çözmüş..daha ne diyeyim..teşekkürler ...ayrıca şunu da eklemek isterim dekorasyonu ile dağ evi havasını da veriyor bence..bir de ricam olacak ayder e de açsanız bi inankardeşler otel...olmaz mı..cidden çok memnun kaldık..bu yazıyı yazacağımdan falan müessesenin haberi yok..belki okurlar mutlu olurlar o kısmı bilemem...ama güzel işleri de takdir etmeyi seviyorum..yazılarımı okursanız zaten hiçbir yerden bi çıkarım olmadığını bilirsiniz..benim yakın çevrem bile bilmez blog umun olduğunu...arayan-araştıran birilerine fikir olsun istiyorum tecrübelerim çünkü bu tatile çıkmadan araştırdım ben de...yanıltıcı yorum da oldu(mesela uzungöl şeflerin yerini bi sitede okudum gittik ama hiiiç beğenmedim..işletmecisine de söyledim..internette bi yorum üzerine tercih ettim burayı..ama hiç memnun kalmadım ben de yorum olarak yazacağım memnun kalmadığımı dedim..bi şey demedi işletmecisi..:)) umursamadı mı artık bilemiyorum:)).. oyun alanı da güzeldiii..o.m. çook sevdi..
kemençe ile poz veren o.m....bir tek şu sıkıntısı vardı ..odalardanete girmek çook zor..çok yavaş...ben lobide giridm..o sırada eşim o.m. ile ilgilendi..gidip top almışlar..ve o top ile poz verdi babasına bizim afacan..zaten oyun parkları ve market bakkal önlerindeki toplar devamlı parmak ile işaret eidliyor bize o.m. tarafından..çok şeker bi durum..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder