20 Nisan 2014 Pazar

Samsun

3 Eylül 2012 Pazartesi

Doğu karadeniz gezisi 7.-8. gün Samsun

ve gezimizin son günü..yorucu bi akşam yolculuğu sonrası polisevinde odamıza çıktık..ilk kez sadece kullanacağımız eşyaları aldık yanımıza bavul taşımadık..yorgunduk..o.m. uykusunu almış vaziyette..cin gibi idi biz uyku diye hayaller kurarken...samsun sabahında ekrenden geziye başladık..10-11 arası çalıkuşu restaurant ta pide yiyorduk (samsuna varmadan gece yolda düşünmüştüm restaurant açsam ne koyardım diye..aklıma çalıkuşu gelmişti...samsunda eşim daha önce yemiş o söyledi mekanı..şaşırdım tam da düşündüğüm isim diye:)) gittik yedik...güzeldi...
..sokaklarında gezdik..çiftlik caddesi...ilk adım anıtı..temsili bandırma vapuru ve heykeller..samsun tiffany den tshirt alışverişi..9.90 lık şeyi kredi kartıyla 10 tl ödetmek istemeleri..itirazım sonucu 10 kuruş verdiler:)) hakkımı aramamın huzuru ile geziye devam..sıcakta valide camii büyük camii diye bilinen camiyi aramamız..yanından geçip görmeyip başka camiye gidip orada o.m. ile mecburi ilgilenmem(alt değişimi:))sonra aradğımız camiye yolu uzatıp ulaşmamız..halbuki 2 camii o kadar yakınmışki..sağlı sollu:))....eşim kızmasın bana..kendisi de kabul ediyor bence..mızmızlanması sonucu beni kızdırması ile hafif havamda olmayan bir hal ile geziyi noktalamamız..zaten huzur en önemlisi çok yer görmek değil mottosu ile yola çıkan beni bile sonunda kızdırabilenlere de sevgiler...genel olarak bakınca ..sonu da güzel olsaydı..süper ötesi bi tatildi çocukla yapılabilecek..inş. herkesin gönlüne göre olur..yoğundu..güzeldi..çok şey kattı bana..ufkum genişledi..evime yeni enerji ile döndüm..evime dair-çocuk bakımına dair yorgunluklardan biraz uzaklaşıp...özledim bazı şeyleri..mesela site içinde o.m. ile gezmeyi-oyun oynamayı-hava almayı..şimdi zevkle dışarı çıkıyorum onunla...atta dese de çıksak diye beklediğim zamanlar bile oluyor...