20 Nisan 2014 Pazar

Trabzon

doğu karadeniz turu 5-6-7. gün Trabzon

5.gün dönüşümüzü yaptık sabah yola çıkıp ikindi vakti gezdiğimiz batumdan.....rize çayeli hüsrevde akşam yemek yedik..batumda yemedik..zaten planımız içinde batumda yemek yemek yoktu...güzeldi hüsrev..yemekler...fasulyeye ekstra şeker katıyorlar bence..şekerli olsa bile fasulyenin cinsi o kadar da şekerli olmaz bence..benim fikrim içinde şeker var:)))https://foursquare.com/v/husrev/4dc65d492271f27051447ef8 adresinden aldım fasulye resmini..bizim resmimizi koymuyorum buraya..tabak yarıya gelince çektik foto...:)) pilav da lezzetliydi...
2 gece konakladık trabzonda(uzungölde konakladık) bu yazıma kısa başlıklar koyacağım o başlıkları ayrı ayrı yazılarda açacağım..mesela konakladığımız otel uzungöl inankardeşler i ayrı bi yazı ile anlatacağım..sümelayı da ayrı bi yazı ile anlatacağım...veee akçaabat saray restaurant ı ayrı yazı ile anlatacağım inş....bu yazı da neler var derseniz...trabzon atatürk köşkü-ayasofya müzesi resimleri...ve resmi olmasa da boztepeye kısmen çıkış:))bizim gezi tarihimize not edildi...
ağaçlar ise Atatürk köşkünün karşında bizi dizilişleri ile hayran bıraktılar kendilerine..kimin fikri idi bilmiyoruz ama çok güzel olmuşşşş